pondelok 16. mája 2011

záchod v FBC


v martine som strávil jednu noc, vystriedali sme niekoľko podnikov. tento sa mi páčil, bol taký správne krčmový a zároveň alternatívny. sedelo sa na sedačkách s linkových autobusov. barmanka bola správne nasratá. ľudia akurát divný.
potom u sokola bolo fajn, bol to správny pajzel, štamgasti, pivo, názov som sa dozvedel až dnu, rodinné fotky po stenách, umenie za pivo (keď bude mať svoju krčmu, tak každý kto mi donesie, obrázok, skicu, sošku, čokoľvek čo bude stáť aspoň za pľuvanec, dám mu pivo zadarmo a vytapetujem tým stenu)
potom sme našli ešte jeden zastrčený, viac dlhý ako široký podnik, kde bola barmanka správne spokojná, vypadala že sama si sem chodí sadnúť a ožrať sa do nemoty, keď nepracuje, možno aj keď pracuje. naliala mi ničo podivné.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára