piatok 13. mája 2011

socha pred SNK v martine



prapodivná socha, pôsobí ako keby mala čo chvíľa padnúť a svojou kamennou fakľou podpáliť knižnicu. alebo chce zapáliť národné cítenie u nás?
každopádne, Robo + niečo na Vik, či tak, sa majú radi, možno ešte furt.

teraz sa pri mne pristavil chlap, zjavne napoli bez domova, posťažoval sa, že mu kurvi nechcú zarábať. že si odsedel 15 rokov ako jednu zabil a chcel po mne aby som mu požičal papuče, alebo šľapku alebo niečo, bo sa mu tá jeho roztrhla a teraz, podla neho len kvôli šľapke, vypadá ako kokot. tak som mu povedal že mu nič nedám, že aj moja papuča má dieru, ale on že som kokot a tak dokola. tak som porozmýšľal, ja nechcem byť kokot, tak som vytiahol lepiacu pásku a oblepil mu tú roztrhanú šľapku. snáď mu to vydrží.
rozlúčil sa somnou, veľa krát mi podával ruku s zhrubnutou kožou, podivne stmavnutou. s vidinou skorého rozlúčenia som mu ju pár krát potriasol. odporučil mi že mám byť zlý, neposlúchať, zabíjať a kradnúť. som sa mu poďakoval. on na to že keď boh dá bude milionár, že boha dlho hľadal a skoro už ho má, ale ešte nie. tiež mi sľúbil 20€.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára