sobota 16. apríla 2011

haló, POLÚCIA?

počas mojich prechádzok na miesta kde ma to tiahne som pozoroval policajné auto. oni sa pozerali na mňa, už som si myslel že to auto plné policajtov stojace v bráne a neskôr pomaly sa posúvajúce po chodníku parku ide po mne. ale nie, našli si lepší objekt, chlapci mali v ruke zavreté pivo, treba ich zabásnuť.
neviem ako si vyberajú svoje obete, pretože keby chceli, mohli dať pokutu aj mne, trebárs za to že som stál na nepokosenom neupravenom trávniku v parku na Šafku. jednoducho každý porušuje predpisy a nariadenia, trápi ma že ani neviem aké to sú. vždy sa niečo nájde.
popri sledovaní zásahu terénneho auta v sobotu ráno ako zasahujú proti oneskorencom z baru, som si fotil toto dievča. je to fontána, neviem či tam bola niekedy voda, no teraz sa tam naháňali mačky a utekali pred mojou pozornosťou. počas toho čo kamenné dievča usilovne telefonovalo. to ona je ten bonzák, to ona ohlásila niečo. že by sa na nej niekto ukájal, no minimálne holub sa jej urobil na čelo.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára